Omzeil die spambox! Postcards komen overal binnen

Succesvolle marketing: duizenden boeken zijn er over te vinden en iedereen lijkt te weten wat werkt. De praktijk is echter anders. Voor marketingsucces bestaat geen quick-fix. Het is hard werken, weten wat je doet en blijven meten en verbeteren. Heeft u daar tijd voor?

Uitgewerkte campagne

Bestel nu een gratis samplepack

The Postcard Guys maken campagnes waarin de meest succesvolle marketingmiddelen worden gecombineerd. Papier en digitaal. Offline en online. Geen enkel marketingmiddel slaagt erin zo snel de aandacht te pakken als een postcard: persoonlijk, kort en duidelijk. Je kunt er niet omheen en de openingsrate van post ligt vele malen hoger dan van e-mail.

Natuurlijk is een postcard geen wondermiddel. Een mooie kaart met een scherp aanbod levert aandacht en interesse op, maar dat is niet genoeg om een nieuw klant binnen te halen. Hoewel een aankoop op dat moment nog een brug te ver is, is een bezoek aan de online actiepagina dat nooit. Daar kan je de interesse omzetten in een verlangen en het verlangen – met één muisklik – in actie!

Nog geen resultaat? Dan kunnen we gericht opvolgen via Google- en Facebook-retargeting, e-mail of nieuwe postcards.

Meten is weten!

Elke campagne bevat meetbare conversiepunten. Bijvoorbeeld op de landingspagina, een code voor een webwinkel of door de postcard als coupon te gebruiken wanneer u een fysieke winkel heeft. Voor meer Facebook-likes, een groot bereik of naamsbekendheid bent u bij ons aan het verkeerde adres. Ons doel is zorgen dat u meer verkoopt.

Nu denkt u misschien: wat kost dat wel niet? Dat snappen we, hoewel wij ervan overtuigd zijn dat iets pas een ‘kostenpost’ is wanneer het niks oplevert. Daarom vinden wij de term ‘marketingbudget’ ook vreemd. Een budget heb je alleen als je ervan uitgaat dat het je niets oplevert, als het je geld gaat kosten – een avondje naar het casino bijvoorbeeld.

Wij zijn duidelijk over de investeringskosten. Vink hieronder aan welke opties u wenst en u ziet direct het prijskaartje. Vul ook in wat een nieuwe klant oplevert en wat u aan response verwacht (wij gaan standaard uit van 0,4 procent, maar dat kan per bedrijf, branche of product verschillen) en u ziet ook direct wat een campagne u kan opleveren!

Bestel nu een gratis samplepack

E-mail berekening

Bestel nu een gratis samplepack