
Ontgoogled: marketing zonder Google
Wereldwijd zijn miljoenen bedrijven wat marketing betreft volledig afhankelijk van Google. Hun volledige marketingstrategie is ingericht op de Amerikaanse zoekmachine. Een gevaarlijke strategie.

Veel media-aandacht voor post-digitale marketingrevolutie
De lancering van The Postcard Guys is niet onopgemerkt gebleven in de media. Vele kranten, bladen en websites hebben melding gemaakt van de post-digitale marketingrevolutie die The Postcard Guys ontketenen.

Van reactief naar proactief
Veel marketing heeft een reactieve aard gekregen door het internet. Veel ondernemers reageren in hun marketing alleen nog maar op het moment dat een klant zelf heeft bedacht dat hij (m/v) iets nodig heeft, en daar online naar op zoek gaat.

Behoor jij tot de ‘happy view’?
Het wordt er online niet makkelijker op: mailtjes belanden in de spam, advertenties worden weggeklikt, nieuwsbrieven blijven ongeopend. Intussen raakt de brievenbus steeds leger. Daarmee zijn we in de marketing in het post-digitale tijdperk beland. The Postcard Guys wijzen je daarin de weg.

Verkopers die door de brievenbus passen
Heb je ook moeite om de juiste salesmensen te vinden? Geloof me, je bent niet alleen. Wij hebben de afgelopen jaren honderden ondernemers gesproken en ze hebben allemaal hetzelfde probleem: Sales!